iPhone 7, iPhone'un sinir bozucu bir tasarım öğesini ortadan kaldırabilir!
iPhone 7'nin Eylül'de tanıtılacağına ve yeni bir tasarımla geleceğine neredeyse kesin gözle bakılıyor. Yeni bir rapor ise telefonun sinir bozucu bir özelliğinin ortadan kalkabileceğini söylüyor.
iPhone 7'nin kamera çıkıntısı, MacRumors'un iddiasına göre tamamen ortadan kalkacak. Böylece iPhone 7'nizi düz bir yüzeye koyduğunuzdasallanmayacak. Kamera çıkıntısıyla birlikte anten görevi gören çizgilerin de kaldırılacağı söyleniyor.
iPhone 7 Plus'ın çift kamerayla gelebileceğine dair dedikodular da var. Bu yüzden iPhone 7 Plus'ın kamera çıkıntısı konusunda bir değişiklik yapıp yapmayacağı bilinmiyor.
Apple'ın önümüzdeki ay 4 inç'lik iPhone 5SE'yi tanıtması beklendiğinden çıkıntısız iPhone 7 için biraz beklememiz gerekecek. Haziran'da ortaya çıkacak olan iOS 10 beta, bize yeni ipuçları verebilir.
Linux İşletim Sisteminin Dağıtımlarının En az sistem gereksinimi isteyen sürümleri, değerlendirilmesi aşağıdadır, Değerlendirilen dağıtımlar şunlardır: Ubuntu Xubuntu Lubuntu Damn Small Linux Linux Mint Fedora Opensuse Debian Rat Hat Suse Linux Suse Linux Sistem Gereksinimleri: Pentium 1-4 ya da Xeon; AMD Duron, Athlon (XP, MP ya da 64), Sempron ya da Opteron 256MB RAM 500MB boş disk alanı 800x600 yada üstü resolution Rat Hat Memory Gerekli: 4 GB of memory Önerilen: 8 GB of memory CPU Gerekli: Intel Core processor, 2.4GHz, 512K cache or equivalent Önerilen: Intel multi-core processor, 2.4GHz dual processor, 512K cache or equivalent Storage 5 GB alan temel kurulum için. 40 GB alan Channel başına. 10 GB alan Cache dizini için(/var/cache/rhn) Disk yapılandırması olarak Raid 5 tavsiye edilir. Database İlk kurulum için 12 GB alan önerilir. Client ve channel hesaplamaları ise, 250 KB alan client system başına, 500 KB alan çhannel başına, ayrıca 230 KB channel da...
Öncelikle uygulamamizin nasil olacagina bir göz atalim: "kare ve daire çizimi" basligiyla, 400-500 ebatinda, ekranimizin 300-100 koordinatlarinda açilan; altinda bize lazim olan tuslarin yesil arka plana yerlestirildigi bir pencere. this .setTitle( "kare ve daire çizimi" ); this .setSize(400,500); this .setLocation(300, 100); Bunlara ilaveten daha bir çok ayar yapabilirdik. Mesela azami pence büyüklügünü-küçüklügünü belirleyebilirdik: this.setMaximumSize(maximumSize); Veya rengini mavi yapabilirdik: this.setBackground(Color.BLUE); ve daha birçok sey… Tuslarimizi su sekilde olusturuyoruz; Button ciz = new Button ( "çiz" ); Button sil = new Button ( "sil" ); Button buyut = new Button ( "+" ); Button kucult = new Button ( "-" ); Simdi bunlarin hareketlerini (tiklaninca ne yapacaklarini) denetleyecek olan merciye, yani ActionListener’e bildirm...
C# da Diziler Diziler için ayni tipteki verilerin tutuldugu bir koleksiyon diyebiliriz. Örnegin integer verinin bir yigin seklinde tutulmasi için dizileri kullaniriz. C# da diziler referans tipinde degiskenlerdendir. C# da tanimlanan tüm diziler System.Array sinifindan türemis bir nesnedir. C# da diziler asagidaki gibi tanimlanir. ? 1 <veri tipi>[] <degisken ismi> = new <veri tipi>[<dizinin boyutu>]; 10 adet integer veri tutan bir dizinin tanim ise ? 1 int [] integerDizi = new int [10]; Bir dizinin boyutlari sabittir ve kullanilmadan önce belirlenmelidir. Dizi boyutunu belirlemek için baska bir degiskende kullanabilirsiniz. ? 1 2 int boyut = 10; int [] integerDizi = new int [boyut]; Diziyi tanimlama ve baslangiç degerlerini atama islemini ayri satirlardada yapabilirsiniz. ? 1 2 int [] integerDizi; integerDizi = new int [10]; Ayrica dizileri tanimlarken, dizi içine atmak istedigin...
Yorumlar
Yorum Gönder