Windows Store'da ortaya çıkan bu uygulama, Band 2'ye yeni bir yetenek kazandıracak!
Geçtiğimiz haftalarda Microsoft'un, giyilebilir cihazı Band 2'e müzik kontrolleri ve aktivite hatırlatıcıları gibi yeni özellikler ekleyerek cihazın marifetlerini daha da arttırdığına tanık olduk. Şimdiyse firmanın bunlarla yetinmeyerek, cihazı bir oyun kontrolörü olarak değerlendireceği konuşuluyor.
Bu iddianın kaynağı ise Walking Cat (@h0x0d) adlı bir Twitter kullanıcısının işaret ettiği, Windows Store'da yalnızca FYCPT adıyla yer alan bir uygulama. Microsoft tarafından Internal Beta Account olarak sınıflandırılan uygulama herkes tarafından görülebilse de şu anda indirmeye kapalı durumda.
Uygulama için hazırlanan açıklama metni de ortadaki gizemi tam olarak aydınlatmaktan uzak: "Tehlikeli engeller ve zorluklar boyunca sevimli bir boyama karakterini oynayın."
Diğer yandan, Store tarafından yapılan bu sınıflandırma oyunun ayrıca "Microsoft Band"e de sahip olmayı gerektirdiğine işaret ediyor. Bu bilginin yanında söz konusu giyilebilir cihazın oyundaki karakteri kontrol etmek adına önemli bir role sahip olacağına dair bazı ifadelere de yer veriliyor.
Oyunun ne zaman kullanıma sunualcağına dair henüz ortada resmi bir bilgi yok.
Linux İşletim Sisteminin Dağıtımlarının En az sistem gereksinimi isteyen sürümleri, değerlendirilmesi aşağıdadır, Değerlendirilen dağıtımlar şunlardır: Ubuntu Xubuntu Lubuntu Damn Small Linux Linux Mint Fedora Opensuse Debian Rat Hat Suse Linux Suse Linux Sistem Gereksinimleri: Pentium 1-4 ya da Xeon; AMD Duron, Athlon (XP, MP ya da 64), Sempron ya da Opteron 256MB RAM 500MB boş disk alanı 800x600 yada üstü resolution Rat Hat Memory Gerekli: 4 GB of memory Önerilen: 8 GB of memory CPU Gerekli: Intel Core processor, 2.4GHz, 512K cache or equivalent Önerilen: Intel multi-core processor, 2.4GHz dual processor, 512K cache or equivalent Storage 5 GB alan temel kurulum için. 40 GB alan Channel başına. 10 GB alan Cache dizini için(/var/cache/rhn) Disk yapılandırması olarak Raid 5 tavsiye edilir. Database İlk kurulum için 12 GB alan önerilir. Client ve channel hesaplamaları ise, 250 KB alan client system başına, 500 KB alan çhannel başına, ayrıca 230 KB channel da...
Öncelikle uygulamamizin nasil olacagina bir göz atalim: "kare ve daire çizimi" basligiyla, 400-500 ebatinda, ekranimizin 300-100 koordinatlarinda açilan; altinda bize lazim olan tuslarin yesil arka plana yerlestirildigi bir pencere. this .setTitle( "kare ve daire çizimi" ); this .setSize(400,500); this .setLocation(300, 100); Bunlara ilaveten daha bir çok ayar yapabilirdik. Mesela azami pence büyüklügünü-küçüklügünü belirleyebilirdik: this.setMaximumSize(maximumSize); Veya rengini mavi yapabilirdik: this.setBackground(Color.BLUE); ve daha birçok sey… Tuslarimizi su sekilde olusturuyoruz; Button ciz = new Button ( "çiz" ); Button sil = new Button ( "sil" ); Button buyut = new Button ( "+" ); Button kucult = new Button ( "-" ); Simdi bunlarin hareketlerini (tiklaninca ne yapacaklarini) denetleyecek olan merciye, yani ActionListener’e bildirm...
C# da Diziler Diziler için ayni tipteki verilerin tutuldugu bir koleksiyon diyebiliriz. Örnegin integer verinin bir yigin seklinde tutulmasi için dizileri kullaniriz. C# da diziler referans tipinde degiskenlerdendir. C# da tanimlanan tüm diziler System.Array sinifindan türemis bir nesnedir. C# da diziler asagidaki gibi tanimlanir. ? 1 <veri tipi>[] <degisken ismi> = new <veri tipi>[<dizinin boyutu>]; 10 adet integer veri tutan bir dizinin tanim ise ? 1 int [] integerDizi = new int [10]; Bir dizinin boyutlari sabittir ve kullanilmadan önce belirlenmelidir. Dizi boyutunu belirlemek için baska bir degiskende kullanabilirsiniz. ? 1 2 int boyut = 10; int [] integerDizi = new int [boyut]; Diziyi tanimlama ve baslangiç degerlerini atama islemini ayri satirlardada yapabilirsiniz. ? 1 2 int [] integerDizi; integerDizi = new int [10]; Ayrica dizileri tanimlarken, dizi içine atmak istedigin...
Yorumlar
Yorum Gönder